Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

Kwieciście..miłośnie..

Witajcie!

Bardzo mi miło, że mogę współpracować z tak wspaniałym Zespołem!
W ramach inspiracji ode mnie...na pierwszy ogień...idzie mój tag:)
Jako,że jest to jedna z moich ulubionych form:)







Materiały wykorzystane do jego zrobienia to:
- baza
- gumowy stempel "KOCHAM"
- papiery z kolekcji WENECJA
- bilecik
- motyle weneckie
- papierowe róże "ukręciłam" sama używając papierów z kolekcji Wenecja;)

Pamiętajcie, że zbliżamy się do setnego zamówienia :)
Osoba, która złapie to jakże okragłe zamówienie otrzyma na nie 20%
rabatu * oraz darmową wysyłkę.
* ( rabat udzielany jest wyłacznie na stemplle i kartoony )

I...jeszcze jedno:



Miłego wieczoru życzę!

3 komentarze:

Mellanka pisze...

Śliczny, taki wesoły, kolorowy :)

Joan's passions pisze...

Śliczny tag:))) a na scrapowanie z ogromną przyjemnością bym dołączyła gdyby tak bliżej Śląska było:)) Tak czy inaczej życzę miłych wrażeń:))

Madzioza pisze...

Dziękuję!