Obserwatorzy

czwartek, 8 grudnia 2011

Kolędnicy

Kartki ozdobił piękny digi stempel projektu Stanisława Grygla Kolędnicy. Kolędników wydrukowałam na ozdobnym papierze. 


Stempel Hej kolęda, kolęda!!! odbiłam czarnym tuszem, na tym samym papierze, na którym wydrukowałam Kolędników. Ponownie nakleiłam na karton w kolorze bazy i wycięłam.



Białe i kremowe róże oraz listki ostrokrzewu przygotowałam sama. Dodatkowe ozdoby, złote gałązki, łuski szyszki i owoce ostrokrzewu, odcięłam z łańcucha, który kiedyś kupiłam na choinkę. Do ozdabiania świątecznych kartek jest w sam raz :)

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

4 komentarze:

bryzia pisze...

super te stemple karteczki cudne urzekła mnie pierwsza bardzo lubię kratkę:)chętnie zobaczyłabym jak robisz te kwiatuszki

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastycznie wyszły kartki ze stemplami , świetne kwiatki :)))

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję :)
Jak zrobić różyczki opisałam w tym poście:
http://joannakrog.blogspot.com/2011/09/jak-zrobic-rozyczke.html
Asia

Pracownia Artystyczna Wiktorian pisze...

Wspaniałe rzeczy tworzysz, dodaję Cię do znajomych i z pewnością będę odwiedzała Twój magiczny zakątek ;) Pozdrawiam cieplutko oraz zapraszam równie serdecznie na swojego bloga ;)