Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

Inspiracji wielkanocnych ciąg dalszy

Witam ciepło!
Wielkanoc w tym roku to dla mnie temat rzeka :-). Wpadam więc kolejny raz pokazać jak można szybko i łatwo wykonać kartki na tą okazję z materiałów dostępnych w sklepie StempelliKartoon :-).




W tych kartkach wykorzystałam m.in.:  Jajka mini mniejsze+stempelek pisanka, Jajka mini większe, napis Smacznego jajka!

Kolejne są przykładem tego, że scraperka wykorzysta wszystko :-):


Tutaj wykorzystałam m.in. pozostałości tekturkowe po Jajkach mini większych oraz napis Radosnych Świąt Wielkanocnych.

Pozdrawiam serdecznie!
Viva

5 komentarzy:

Zuzik pisze...

Fantastyczne kartki!
Niesamowity pomysł na wykorzystanie resztek!
Pozdrawiam!:-)

Ewa pisze...

wow, te z ramkami po wycinankach po prostu mega-fajne :)

Rachel pisze...

pomysł rewelacyjny: zapraszam do mnie po łyk inspiracji z użyciem waszych wycinanek:)
pozdrawiam:)

Mellanka pisze...

Te resztki z jajek są po prostu fantastycznym pomysłem :)
Super kartki :)

lilavati pisze...

powycinankowe kartki są doskonałe:)