Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2012

Mini albumik z gałązką

Bardzo spodobała mi się mała baza albumowa "Wiosenna gałązka" z ażurowym okienkiem w pierwszej karcie. Początkowo planowałam zostawić je "otwarte", z widokiem na zdjęcie z pierwszej strony albumu, ale koncepcja ewoluowała i w efekcie albumik prezentuje się tak:



Gałązkę pokolorowałam glimmer mistem, a potem okleiłam całość papierem z zestawu Babie Lato - Girl. Uzupełnienie okładki to stempel border - Motylki i pełniący rolę tytułu napis "Kocham" (w środku użyłam jego mniejszej wersji).

Wewnątrz na stronach ze zdjęciami wykorzystałam zielony papier z Ulicy Ptasiej. Strony bez zdjęć, w jednolitym kolorze, ozdobiłam najpierw stemplami Tło - Romby i Tło - Krateczka, a następnie dodałam ozdobne taśmy oraz kwiatki z zestawu Wiosenne niezapominajki. Bardzo lubię kolorować tekturki za pomocą glimmer mistów - jest to szybsze i łatwiejsze niż np. tuszowanie czy malowanie farbą, a biała tekturka pięknie wchłania kolor.







Albumik spięty jest sprężyną 3/4 cala - ale nie ma w nim "wypukłych" ozdób. Gdyby zawartość była bardziej 3D przydałaby się sprężyna 1 cal.

Zerknijcie na bazy dostępne w sklepie - w różnych rozmiarach i kształtach (a te ażury na okładkach!!). Ja właśnie nie mogę się zdecydować, której użyć do następnego albumu, wszystkie są fantastyczne :)

Pozdrawiam
Tores-

1 komentarz:

rudlis pisze...

Tores - cudny album. Piękne, radosne kolory, stemplowane wzorki, te dodatki i jeszcze świetnie zaprezentowane zdjęcia.
Wspaniała pamiątka :)