Obserwatorzy

środa, 10 października 2012

Portret na wzorzystym tle

Ostatnio bardzo popularny jest motyw "zygzaczka" zwanego też "szewronem" - występuje on na wielu papierach, w tym również tych dostępnych w Stempell&Kartoon, np. ILS Let It Go albo CraftHouse Love Songs. Ponieważ lubię powtarzalność motywów, spróbowałam zrobić skrapa tylko z takich "zygzaczkowych" papierów:



Jako ozdoby też użyłam motywu "strzałki", tym razem pojedynczej i większej, odrysowanego od elementu z zestawu "Nawiasy". Bardzo podoba mi się nałożenie tego samego wzoru w kilku kolorach/wielkościach:


Obowiązkowa girlanda z tekturowych chorągiewek - tym razem pomalowałam je białym gesso, odbiłam stempel pasujący wzorem i kolorem do Zuziowej kurtki ze zdjęcia, a żeby utrwalić odbity motyw wykorzystałam embossing na gorąco (użyłam bezbarwnego pudru, bo kolor dał już tusz).


Mimo dość intensywnych wzorów na papierze skrap nie przytłacza zdjęcia - to dlatego, że wybrałam fotografię z dużym, pojedynczym elementem (portrety bardzo dobrze się w takiej roli sprawdzają), który wyróżnia się nawet na takim tle.

A Wy lubicie zygzaczki? :)

Pozdrawiam
Tores-


Wykorzystane produkty:

Papiery:

ILS Let It Go 03-04

CraftHouse Love Songs - Szary


Stemple:

Chmurka 2

Kocham ramka

Tło krateczka


Tekturki:

Chorągiewki

Flakonik miłość

Nawiasy

Dymki






1 komentarz:

JaMajka pisze...

Cudo - super pomysł z chorągiewkami i krateczką!!!! Podoba mi się też kilka odcieni zygzaczków :)