Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

Spacer w parku

Na okładce mojego mini albumiku jest ogód, jest również kluczyk do ogrodu i dziurka od klucza :)


Kluczyk i dziurkę od klucza, laserowe wycinanki, pomalowałam farbami akrylowymi i dodałam 'glossy accents'. Kluczyk zawiązałam na nici lnianej, a dziurkę od klucza dodatkowo ozdobiłam mini ćwiekami.


Albumik złożyłam z jednego akrusza 30cm na 30cm papieru UHK Herbata z Malinami.


Jednej strony nie skleiłam u góry i włożyłam tam tag na zapiski, który wycięłam z papieru UHK Le Journal.

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna
ps. Kurs na taki albumik można znaleść np tu.

5 komentarzy:

Zuza pisze...

Jak ja bym chciała umieć robić takie cuda:))

rudlis pisze...

Pięknie wyszło :) Kluczyk i dziurka od klucza rewelacja!

Funiaa pisze...

Piekny :)

Alexandra pisze...

Coś pięknego :)

Sabina pisze...

No cuuudny. Agnieszka Holland z pewnością zainteresowałaby się takim zaczarowanym ogrodem, mnie urzekł bardzo.