Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Kartka z zimowym motylem

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam prostą karteczkę z patchworkowym tłem (lecz bez przeszyć, tylko na kosteczkach 3D), lekko rozbielanym przy pomocy gesso w której głównym elementem jest zimowy motyl - mocno mediowy:






Na motylu jest chyba wszystko co możliwe, między innymi dużo brokatu, ale tekturka jest w stanie dużo na siebie przyjąć :)

Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkim, by ten zimowy motyl już odleciał a przyleciały śliczne kolorowe motylki wiosenne!

1 komentarz:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję ślicznej pracy, w ogóle Twoje prace są śliczne, mające coś w sobie, urzekające...Widać, że lubisz to robić, lubisz działać i pięknie Ci to wychodzi. Warsztat pracy,który posiadasz daje Ci duże pole do popisu:) JA dopiero rozpoczynam swoją przygodę w scrapbookingu, powolutku się uczę...sama. Ludzie dobrej woli,którzy mnie wspierają swoimi różnościami papierowymi dodają mi wiary w moją prace. Zapraszam na mojego bloga jeśli masz ochotę i serdecznie Cie pozdrawiam :)))