Obserwatorzy

niedziela, 9 lutego 2014

Do dziecięcego pokoju

Jakiś czas temu w ręce wpadły mi drewniane klocki z napisem HOME. 
Były bardzo tanie, więc wzięłam wszystkie jakie mieli w sklepie :)
Nie wiedziałam dłuższy czas co z nimi zrobić, jak je przerobić, bo że będę je przerabiać nie miałam wątpliwości. 
Ale jako że ostatnio "siedzę" w klimacie dziecięcym, postanowiłam też i klocki przerobić na coś związanego z tym tematem. 






Ozdobiłam je tekturkami i wycinankami puncherowymi, tak by na każdej stronie znajdowała się jakaś ozdoba. 
Tekturki pomalowałam farbami akrylowymi i dodatkowo maznęłam crackle accents, żeby nadać im efekt spękania. 

W pracy użyłam:

http://www.stempellicarton.pl/j/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=91&category_id=14&option=com_virtuemart&Itemid=2

http://www.stempellicarton.pl/j/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1142&category_id=7&keyword=motylki&option=com_virtuemart&Itemid=2

Miłej niedzieli.




Brak komentarzy: