Obserwatorzy

wtorek, 15 lipca 2014

róż i granat - kartka ślubna ...


Ostatnio miałam okazję wykonać kartkę ślubna w kolorach:
 róż i granat. Przyznaje, że obawiałam się tego zestawienia 
ale ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że to duet idealny!
Kartka koperta choć nie w klasycznym ujęciu ( u mnie ścięta na ukos)
prezentuje się niezwykle elegancko. Kompozycja umieszczona została 
w centrum. Wypełnia ją ażurowa ramka ozdobiona delikatna kwiatową 
kompozycją. Nie zabrakło tu też ulubionych przeze mnie chlapań ...
Do kompletu wykonałam też klasyczna białą kopertę 
z delikatnym akcentem nawiązującym do kartki ... 
A wy co myślicie o takim zestawieniu?












Wykorzystane materiały:

      

Pozdrawiam Ki :)

3 komentarze:

Visell pisze...

Przepiękna! A jaki świetny ten "rosyjski" ćwiek w środku kwiatka :))

arelierbymary pisze...

energetyczna bomba kolorów :)

mosia pisze...

piękne połączenie kolorów! no i te chlapania.....po nich poznałam, że to Twoje dzieło :-)